Summer WATP plus

You're on Page 27 of 38
Go to
  • 2 miles leslie sansone before I left for work this morning. power walk and running errands during my lunch break. just got home from power walking and running two errands. will have supper in a few minutes. will go for another power walk and run another errand in a few minutes.
  • Morning.
  • 20min. bodyflex.
  • 10min. outdoor walk.
  • 2 miles leslie sansone before I left work this morning. power walk and running errands before I punched in. i'll go for a power walk and run an errand in a few minutes.
  • Been taking a natural bp pill for a month but went back to atenalol last night.........boy am I tired today.
  • power walked home from dinner tonight. my fitness goals for today have been attained.
  • 20 min. bodyflex.
  • went for a power walk and ran an errand earlier. will go for another power walk and run another errand in a few minutes.
  • Sat. cleaning almost done. Still tired.
  • will power walk to church and to dinner after church. will power walk home from dinner.
  • Sat. cleaning done.
  • power walked to church tonight. power walked to dinner after church. power walked home after dinner. my fitness goals have been attained for today.
  • Day off.
  • just got back from power walking to lunch. took some of the laundry I did yesterday. it smelled so nice when I took it down!