100 lb. Club - Huge NSV for me




View Full Version : Huge NSV for me


cfmama
06-02-2009, 01:04 PM
Just huge!!!!

I am. This morning. Wearing my HUSBANDS SHORTS! My 220 lb husband who has NO gut. Shorts that are cargo with NO elastic waist that are just a bit big for him. I am wearing them. Comfortably. Urban Camo shorts with a black v-neck t-shirt. I look hawt ;)

Yep wearing his clothes. This can only spell very bad things for him ;)


scarletmeshell
06-02-2009, 01:06 PM
Congratulations!!!

synger
06-02-2009, 01:08 PM
*laughs* I can just imagine it! Way to go!!


Rosinante
06-02-2009, 01:18 PM
Congratulations! and woohoo on the whole new wardrobe that's opened up!

L R K
06-02-2009, 01:20 PM
HaHa! Congrats! :)

SnowboundChick
06-02-2009, 01:53 PM
Sounds like fun! your hubby better watch out, he'll be losing his clothes now! Congrats, such a fun NSV!

bluenannie
06-02-2009, 01:56 PM
I am new to this website. I am excited to read all the victories. Way to go on your weightloss! I weigh in at 277 and have a long way to go, but seeing what you have done inspires me! Keep up the good work :)

TJFitnessDiva
06-02-2009, 02:31 PM
Awesome!!!! I know the feeling....enjoy girlie!

lol some of our jeans look a like to my DH and one morning I heard him fussing about his pants shrinking. :lol: I had to turn on the lights and tell him that those were *mine* Gosh what a feeling...my jeans too small for his small butt ;)

DCHound
06-02-2009, 02:43 PM
OMG that is a HUGE NSV my friend. CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alana in Canada
06-02-2009, 03:48 PM
Hooray!

That's wonderful. Good for you.:carrot:

Delphi
06-02-2009, 03:50 PM
That's exciting! :congrat:

Cinnamon
06-02-2009, 04:14 PM
:carrot: that's great! :carrot:

Jen415
06-02-2009, 04:29 PM
;) Oh. My. Goodness.....

Slashnl
06-02-2009, 04:41 PM
Yay! Now you can take over his side of the closet! Woot!