OMG! What is this poking out?!?! - 3 Fat Chicks on a Diet Weight Loss Community


Reply
 
Thread Tools
Old 08-30-2005, 04:16 PM   #1  
Senior Member
Thread Starter
 
Universityprincess's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Oregon
Posts: 253

Default OMG! What is this poking out?!?!

Ohhhhh, thats just my collar bone. I havent seen it for many many years. LOL, just had to share.
Universityprincess is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 04:40 PM   #2  
LivingDeadGirl
 
Ferret's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Austin, MN
Posts: 214

S/C/G: 325/250/165

Height: 5'7"

Default

I know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I check out my collarbones all the time in the mirror now LMGDAO
Ferret is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 06:23 PM   #3  
Senior Member
Thread Starter
 
Universityprincess's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Oregon
Posts: 253

Default

Yey for collar bones!
Universityprincess is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 06:25 PM   #4  
Senior Member
 
sugarbutt's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 107

Default

good job girls.. it makes you wanna keep it up to see if you can discover other body parts and shapes you havent seen before... i like it when i can pinch or grab a hold of less fat or if the scale number get smaller its such a motivation aint it!!
sugarbutt is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 06:30 PM   #5  
I like jewelry.
 
TBJ333's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 517

Height: 5'7"

Default

Yay for bone definition!
TBJ333 is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 08:09 PM   #6  
LivingDeadGirl
 
Ferret's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Austin, MN
Posts: 214

S/C/G: 325/250/165

Height: 5'7"

Default

you are soooooooooooooo right sugarbutt...the other one i get is when i'm laying down and my hip is protruding!!!!!!!!!!!!!!!!! Never had that before since probably childhood...the big gut is still over it, but it's still protruding LMAO
Ferret is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 08:39 PM   #7  
All That's Left of Me
 
amandaholly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Michigan (South East, Lower)
Posts: 370

Default

If I was a guy I could tuck my *thingy* under my belly fold and it would stay there and I could walk around in front of my full-length mirror singing "who's that pretty girl in that mirror there...bum bum bum bum bum...who could that attractive girl be". Lol on the big gut. Yep...I know that was an entirely strange thing to say, but I'm just one of those people who blurts out the first thing that comes to mind. Glad I'm not a guy


Amanda
amandaholly is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 08:45 PM   #8  
Smile- it confuses people
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 18

Default

The hip bones are my favorite, too! I love waking up in the morning (when I'm hungry - lol) and feeling them stick out.
Bandie is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 09:04 PM   #9  
Bida Bida Bida
 
bida's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: LA
Posts: 534

Height: 5'6''

Default

that is hilarious - who is that pretty girl in that mirror there - though you should be singing that to yourself anyway
collorbones are great - I have always had then, waiting for some other bones to protrude - or arms to get a bit thinner - and that gut!!!
bida is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2005, 11:45 PM   #10  
Senior Member
Thread Starter
 
Universityprincess's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Oregon
Posts: 253

Default

I just want my collarbone to be defined even more. Not too too much, but definitely more.
Universityprincess is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2005, 02:22 AM   #11  
Proud US Navy Wife
 
FaeReverie's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: A constant state of confusion.
Posts: 454

Default

Hmm Princess I got a little scared when I read the topic.. the thought that ran through my mind was "holy heck I didn't think we were allowed to have x-rated topics!" *is a prude and sighs with relief that the discussion is about collar bones*

I have them and I love them! I just can't wait until I have hips! (though if I keep eating like I did today it's not gonna happen...)
FaeReverie is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2005, 02:48 AM   #12  
Senior Member
Thread Starter
 
Universityprincess's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Oregon
Posts: 253

Default

LOL, Fae, you are hilarious! You know, I would have never read it like that, but now I think your version is quite funny!

I can feel my hip bones, but I don't want them to show at all. They are definitely easier to feel than they were a few months ago though. I can't wait for my arm muscles to be visible without flexing...no, not like a body builder, definetly not my style. Just enough so someone can look at my arms and say...that girl works out!
Universityprincess is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2005, 09:33 AM   #13  
All That's Left of Me
 
amandaholly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Michigan (South East, Lower)
Posts: 370

Default

*Amanda lifts up the fat roll neatly covering her hips and feels around...finding nothing but a cheeto stuck in the crevass she resumes reading the rest of the new posts*


Amanda
amandaholly is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2005, 09:47 AM   #14  
Going all the way!!!
 
TheNewChristy's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Georgia
Posts: 304

S/C/G: 183/183/130

Height: 5'2"

Default

LOL Amanda and Fae...y'all are NUTS!!

My collar bones aren't too defined yet, but I catch glimpses of them from time to time. It's the bones in my hands and feet that I'm facinated with...I can finally see them again! And that little bone that sticks up on the side of your wrist...I'm going to have a wreck for staring at my hands and wrists while I'm driving! LOL I can also see my triceps and leg muscles much better now...and, I only have about a chin and a half these days!! WOO HOO for new old body parts!!
TheNewChristy is offline   Reply With Quote
Old 08-31-2005, 10:17 AM   #15  
LivingDeadGirl
 
Ferret's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Austin, MN
Posts: 214

S/C/G: 325/250/165

Height: 5'7"

Default

yeah, from my yoga i can see my calf muscles much much more defined...
Ferret is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 05:03 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.
Copyright 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.