3 Fat Chicks on a Diet Weight Loss Community  

Go Back   3 Fat Chicks on a Diet Weight Loss Community > Support Forum > General chatter

General chatter Because life isn't just about dieting. Play games, jokes, or share what's new in your life!

Celebrity Fit Club

Reply
 
Thread Tools
Old 09-25-2009, 08:21 PM   #1
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172

Default Celebrity Fit Club

Does anyone watch this show on VH1? It's been off for over a year now but I heard they have a new season coming up with Kevin Federline ( haha ), Nicole Eggert, Bobby Brown, Sebastian Bach ... and a few others. I personally liked the first few season but last season with Dustin Diamond really ruined it for me. I was more about the weight loss aspect of the show and not all the drama that came with that weirdo. I look forward to giving the show another try this coming season though.
Smilette31 is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2009, 08:57 PM   #2
Senior Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 193

S/C/G: 165/155/140

Default

Girl, I hear u. I could not stand what an attention wh*re he was, I had to stop watching it. Yeah, I just watched that K-fed and Shar Jackson(his first baby momma) are going to be on the new season. I just haven't seen when it will be coming on!!
Jokan is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2009, 10:27 PM   #3
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172

Default

Me either. It says coming soon but thats all haha.

I really liked the season Tocara ( the plus size african american model ) was on. Although she could be a diva at times, I really liked her attitude. She loved herself but just wanted to be healthier. I remember her really sticking to her guns when she REFUSED to go below 170. She was what ... 6 foot or something like that anyways and she said she didnt want to be a stick figure. She looked GREAT when she got into the 170s and I really liked her attitude knowing that she didnt have to be a size 2 to love herself.
Smilette31 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2009, 02:15 AM   #4
happy in her own world
 
Join Date: Jul 2008
Location: oregon
Posts: 1,348

S/C/G: 260/260/130

Height: 5'2"

Default

yeah i really liked it, but we don't have cable anymore. the last time i watched was the dustin douchebag diamond debacle. lol.
lizziep is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2009, 11:52 AM   #5
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172

Default

lol lizzie

that was the last season it was on ... waiting patiently for the new one. you know you can watch it on VH1's website the day after it airs on tv. that is WHEN it starts to air lol
Smilette31 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2009, 01:36 PM   #6
happy in her own world
 
Join Date: Jul 2008
Location: oregon
Posts: 1,348

S/C/G: 260/260/130

Height: 5'2"

Default

what?! i did not know that. oh boy, my addiction to celebrity crack can continue!! lol.
lizziep is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2009, 02:17 PM   #7
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 172

Default

Quote:
Originally Posted by lizziep View Post
what?! i did not know that. oh boy, my addiction to celebrity crack can continue!! lol.
celebrity crack hahaha! love it.

yep pretty much all of the shows on VH1 can be found the day after they've aired. you just click on the show you want and on that shows page there is usually a place to click to watch the episodes.

if i hear of an air date for the new season ill let ya know!
Smilette31 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2009, 10:54 PM   #8
Senior Member
 
SunshineCA's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Sunny Southern California
Posts: 5,184

Default

I just saw K-Fed on TMZ. They were trying to get him to say something about it but he didn't. I was really surprised to see how much weight he's gained. I haven't seen the show in a long time but I may tune in this time around.
__________________
"All of the things I really like to do are either immoral, illegal or fattening."
-Alexander Woollcott

SunshineCA is offline   Reply With Quote
Reply
Posts by members, moderators and admins are not considered medical advice
and no guarantee is made against accuracy.


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off


All times are GMT -4. The time now is 01:22 PM.






Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.3.2