Weight Loss Support - Dear handful of lbs I keep losing and regaining...




kk2323
05-07-2012, 12:55 PM
...I wish we could end this love affair of ours.


chubbybunny29
05-07-2012, 01:08 PM
I would like to send this letter to 4lbs I can't seem to break free of.

Rose426
05-07-2012, 01:13 PM
Ditto! I've been between 186-191 for three weeks ...but I bounced down to 185.2 this morning...wondering if I'll see a gain tomorrow :/


pixelllate
05-07-2012, 02:15 PM
For the past 4 years, after I lost 20 lbs, I was losing and regaining hte same 15-20 lbs. Never thought I would get past that and now I am feeling the same about the next 16-18 lbs. It kind of gets me through thinking that hey I was wrong, I did get through that and I will get through THIS too.

BusyB
05-07-2012, 02:34 PM
We had an off week and I ended up ordering a pizza on Monday (last week) just to be quick. We both felt like crap that night and the next day, I swear I gained 5 lbs from eating 2 pieces of pizza. And, I think I'm still trying to get back to where I was before I ate the pizza in the first place. I learned a valuable lesson and won't be doing that again anytime soon. Yuck.

TiffNeedsChange
05-07-2012, 03:53 PM
Same here! Also pizza makes me feel sick too.

Angelsmom
05-07-2012, 05:18 PM
I love pizza! I had 3 slices last week and felt a little sick after it. But I never learn and I will crave pizza the next day :lol:

LAgreeneyes
05-07-2012, 05:35 PM
I called the authorities and placed a restraining order on them and they are not to be within 500 feet of me. They are to stay clear away from me. Let's see if it works. I have the restraining order right here!!!

munchievictim
05-07-2012, 05:36 PM
Lol! Ohhh yeah, same here.

As for pizza- I LOVE PIZZA! But I can't have it :( ever :( same with beer. Makes me gassy and bloated. Lol. I'm sure you wanted to know about that.

caramelkitty
05-07-2012, 05:38 PM
Funny how those damn pounds seem to have a relationship with all of us! LOL

LAgreeneyes
05-07-2012, 05:42 PM
Anyone try Naked Pizza? And I don't mean to eat pizza while you're naked. LOL This is what I mean. http://www.nakedpizza.biz/

munchievictim
05-07-2012, 05:55 PM
Anyone try Naked Pizza? And I don't mean to eat pizza while you're naked. LOL This is what I mean. http://www.nakedpizza.biz/

BOO! There's not one anywhere near me. That looks good.

LAgreeneyes
05-07-2012, 06:03 PM
BOO! There's not one anywhere near me. That looks good.


They are delicious!!!!!!!!!!!! I had the Superbiotic this weekend (artichoke, spinach, bell pepper, mushroom, garlic, red onion, cilantro with white sauce). To die for. :carrot:

kk2323
05-07-2012, 06:20 PM
Hmm..maybe if I tried eating pizza naked it would remind me of why I shouldn't eat it.

Elladorine
05-07-2012, 06:41 PM
I do ok with pizza, I just limit myself to one or two slices at meal, and supplement it with a salad or something. :) Lately I've been picking up thin crust pizzas from the Walmart deli, and the calories are reasonable as long as you stick with one serving. :D

TiffNeedsChange
05-07-2012, 06:53 PM
Elladorine-I love your face pics in your siggy! You are beautiful!

losermom
05-07-2012, 07:41 PM
Dear handful of lbs I keep losing and regaining...

Each and every one of you is dear and precious to me. Every morning when I get on the scale and see one of you, I smile. I am such a lucky lady to have found the 5 of you! I hope that we never part! Even when I make a mistake and we are separated for a time I yearn for the 5 of you. I cherish every moment I have with you. I love each and every once-in-a-lifetime moment I share with you. Today, tomorrow, forever. :love:



Elladorine-I love your face pics in your siggy! You are beautiful!

Agreed! You look great!

Volschika007
05-07-2012, 10:00 PM
Hmm..maybe if I tried eating pizza naked it would remind me of why I shouldn't eat it.

lmao this was one of my first thoughts, too. that might be an even better idea than ordering the actual naked pizza! don't think i'd make it through a whole slice lol