100 lb. Club - What's your favorite Sing-a-long/Dance in the Kitchen song/music




DixC Chix
11-01-2010, 01:11 PM
B..B..B..Bennie and the Jets (Elton John)


SCraver
11-01-2010, 01:44 PM
Lately it has been anything by Maroon 5.

catowned
11-01-2010, 02:06 PM
:o Toby Keith


ChrissyBean
11-01-2010, 07:03 PM
I Gotta Feeling, Black Eyed Peas.

L144S
11-01-2010, 07:19 PM
I want to be a Billionair is my current stuck in my head song!

Ciao
11-01-2010, 08:36 PM
Florence and the Machine- Cosmic Love

Such a beautiful song! It's very deep in
emotion and meaning, yet catchy and
I love dancing to it. :D

ChrissyBean
11-01-2010, 09:24 PM
L144S, I love that one too! It makes me LOL every time I hear it.

Gale02
11-01-2010, 09:35 PM
My favorite kitchen cleaning music is Simple Plan's No Pads, No Helmets, Just Balls album. Favorite cooking music is ZZ Top's Greatest Hits. I find that I dance and wiggle a lot more with both those activities when I have some music to go with. :)

Trazey34
11-01-2010, 09:45 PM
the club can't even handle me riiiiiiiiiiiiiight nowwwwwwwwww

Smiling_Sara
11-01-2010, 09:48 PM
right now? Strip Me by Natasha Bedingfield. It's actually very theraputic right now with my weight loss.

http://www.youtube.com/watch?v=QkdDbeM7RnU&ob=av2e

RayLynn88
11-01-2010, 09:57 PM
Anything by Lady Gaga or Britney Spears.yeah i said it! LOL :)

krampus
11-01-2010, 10:15 PM
This song - Kleerup feat. Robyn "With Every Heartbeat" (Punks Jump Up Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=mnwkQ3_DRWQ

Lori259
11-01-2010, 10:21 PM
(yesterday was ~"THATS WHAT FRIENDS ARE FOR"~LOL LONG STORY)

But I love Baby's Got back~Who can't get there groove on to that song?~ME BUT I TRY LIKE HECK~LOL

I also like songs such as Leona lewis ~you cut me open

& Girls just wanna Have fun , Time after time ,Drove all night,All through the night,True Colors & so on!~ I Never can get enough Of good ole Cyndi Lauper! she has to be my fav!

RobinD
11-01-2010, 10:59 PM
My current fave for movin' my booty is the entire 'For Your Entertainment' album by Adam Lambert. Very danceable, and what a voice!!!

doppio
11-01-2010, 11:08 PM
Ahhh, lately all I want to dance to is We Speak No Americano by Yolanda Be Cool lol

Creeech
11-02-2010, 12:33 AM
Anything by Missy Higgins, Alanis Morissette, The Offspring.. heck I even sing/hum to classical! :D

Ookpik
11-02-2010, 12:43 AM
Anything by Madonna, Lady Gaga, etc. I need high-energy music to get through mundane chores. I must say "Thunderstruck" by AC/DC gives me a "get 'er done!" feeling though!

summershine
11-02-2010, 02:25 AM
peacock by Katy Perry *snicker*

shannonmb
11-02-2010, 07:18 AM
Gaga!! :D

Gale02
11-02-2010, 11:12 AM
Ookpik, Thunderstruck is the ultimate get going song... it has so much energy! I also like the Spiderbait version of Black Betty and Jet's Are You Gonna Be My Girl.

Kismet89
11-02-2010, 11:13 AM
Hehe. Yesterday, my boys and I got down to Magic ~ B.o.B and Rivers Cuomo.

ChrissyBean
11-02-2010, 03:41 PM
Doppio, I like the Pitbull remix (Bon Bon). Actually, I love a LOT of Pitbull.

Ciao
11-02-2010, 08:01 PM
right now? Strip Me by Natasha Bedingfield. It's actually very theraputic right now with my weight loss.

I listened to this since you've shared it.

What a very lovely song! :)

doppio
11-02-2010, 08:21 PM
Doppio, I like the Pitbull remix (Bon Bon). Actually, I love a LOT of Pitbull.

Ohh, Pitbull.. I do like him, must check it out right now!

And~~~~ it's a pretty fab remix lol. It's actually kind of reminding me of Chelo's Cha Cha.
I think I still prefer the original, but definitely going to be adding this version in to my marathon listens of it, lmao. Thanks for directing me to it :>

Smiling_Sara
11-02-2010, 09:05 PM
I listened to this since you've shared it.

What a very lovely song! :)


I'm glad you like it!! I think it's great too. :)

bonnie2009
11-03-2010, 03:48 AM
Just downloaded Natasha Bedingfield's Pocketful of Sunshine-great song.

Trazey34
11-03-2010, 10:22 AM
of course, PITBULL I forgot about him! he's in everything and I love him (Enrique....Peeetbulll....awesome) and someone already said Magic with B.O.B. and Rivers Cuomo from Weezer, love that song.... i've got the magic...magic...magic..... ok it sounds better in my head :D

Sea
11-03-2010, 10:53 AM
Summer breeze!

Ookpik
11-05-2010, 12:00 AM
Ookpik, Thunderstruck is the ultimate get going song... it has so much energy!

You said it! It gets played a lot in hockey arenas too because it gets the crowd going!

luckymommy
11-05-2010, 12:06 AM
Like a G6 by Far East Movement...really reminds me of the 80's hip hop songs

Ain't No Sunshine by Bill Withers

Black Hole Sun by Soundgarden

I could go on and on! ;)

ChrissyBean
11-05-2010, 05:44 PM
I just downloaded Like a G6 the other day. Love it!