General chatter - Gente que habla español...

View Full Version : Gente que habla español...

wfonseca3017
07-27-2010, 01:35 PM
Solo queria saber si hay mas personas en el foro que hablan español y de adonde son.

Mi nombre es Jessica , soy original de Costa Rica , pero vivo en Canada.
En este momento estoy tratando de mantener mi peso.
Bueno es solo un poco de mi , sera que hay alguien mas por hay...

Saludos.

I just want to know if there are more Spanish speaker around here, and where are we from...

Mi name is Jessica, I am from Costa Rica living in Canada.
Right now I am just trying to maintain my weight lose.
Well that is a little about me , is there anybody else here....

Rosinante
07-27-2010, 01:44 PM
Hola Jessica!

I so wish I could reply - although I understood all you wrote (no, I didn't cheat and read the translation! :) )

Lo siento, I only studied a little Spanish last year, so I could go on holiday. Valencia, a beautiful city and I loved the Spanish language, people, food..... In fact the food was so good that I lost weight! So much fresh fruit and vegetables and meat to choose from.

Maybe I should study again, now you've put it back in my head.

And by the way, congratulations on being in maintenance!

littlelion
07-27-2010, 02:19 PM
Sí! Yo me especialicé en el español en la universidad y estudié en España durante mi tercer año. Ahora voy a empezar mi carrera en la educación secundaria, enseñando la lengua a las alumnas de séptimo y octavo curso. :)

De hecho, hoy tengo planes de hablar español con un grupo de "meetup.com" en mi ciudad!

wfonseca3017
07-28-2010, 03:49 PM
Sí! Yo me especialicé en el español en la universidad y estudié en España durante mi tercer año. Ahora voy a empezar mi carrera en la educación secundaria, enseñando la lengua a las alumnas de séptimo y octavo curso. :)

De hecho, hoy tengo planes de hablar español con un grupo de "meetup.com" en mi ciudad!

Wow littlelion your writing is better than my. :D