Goal! - That's GOAL baby!!




View Full Version : That's GOAL baby!!


corazonas
03-05-2009, 02:10 PM
Today I officially saw 130.0 on the scale.

It's been so long that I've been trying to lose that I hardly believed it and my brain couldn't really process GOAL at the time. But it happened. And I'm counting it as a win. And I am now saying THAT'S GOAL BABY!

There's no way in the world I could have done it without all the super fantastic people I've made friends with here so everybody that reads this- please pat yourself on the back. You totally deserve some credit. ;)

I'm still kind of in shock like 'what now?' but couldn't be happier. And my scale can definitely suck it. I win.

(I will be posting pics ASAP, I don't have any this sec but you better believe they're coming)


butterflywings34
03-05-2009, 02:14 PM
:carrot::carrot::carrot: CONGRATS!!
I cant wait to get to my goal.. Good job!!!

Rosinante
03-05-2009, 02:15 PM
Congratulations! You can change your ticker now! :D


midwife
03-05-2009, 02:18 PM
What now?

Now you get to keep it off! :D Congrats and get thee to Maintenance (this goes for everyone---you don't have to be at goal to post in the Maintainers Forum--you just have to want to NOT regain the weight).

:bravo:

daniela
03-05-2009, 02:22 PM
And my scale can definitely suck it. I win.:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

CONGRATS!!!! Can't wait to see your pics :D

corazonas
03-05-2009, 02:36 PM
this is almost embarassing! but here are some pics for your viewing pleasure. i am on the family computer while my laptop is being repaired so i don't have access to my BEFORE photos. i'll update when i do (they're not pretty though)

meldogml84
03-05-2009, 02:43 PM
You look fantastic!!! So Jillian kicked your butt to goal I see!!! I love the 30DS!!!!

blue_sky
03-05-2009, 02:59 PM
you look great, congratulations! very inspiring!

Buckeye
03-05-2009, 03:19 PM
:bravo::cb::cp:You should be so proud! WTG!!!

evilwomaniamshe
03-05-2009, 03:33 PM
Congrats! Everytime I read a post of yours I somehow read Coronas (as in the beer!) Bravo to you, looking good! Cheers to ya corona chicky!
Oh yeah HOT elbows by the way, way to show em off! giggle giggle

jahjah1223
03-05-2009, 03:49 PM
OMG!! i am soo proud of you! you look friggin amazing! your arms and back are to die for!

Krista
03-05-2009, 03:55 PM
WOW! How nice your ticker looks, you look great on your picks! Good work! I definitely have to look for that 30DS video that I got a few months ago:o

LittleMoonRabbit
03-05-2009, 03:55 PM
Dayum girl :) Hottie! congrats on reaching goal! I love your posts, btw. A lot of them have made me laugh.

newleaf123
03-05-2009, 04:02 PM
Congratulations!!! You look awesome; you must be on Cloud 9! WTG!!!

PammyFl
03-05-2009, 04:18 PM
Congrats!!!!! You look awesome! :carrot:

booskibabe
03-05-2009, 04:33 PM
*Jaw dropping* You look amazing, you are so inspiring! Congrats on a job well done. :) How long did it take and what did you do to get there?

TJFitnessDiva
03-05-2009, 04:48 PM
Congratulations!! You look amazing!

SamanthaJubilee
03-05-2009, 04:59 PM
WTG! You look absolutely amazing!!!

joyra
03-05-2009, 05:12 PM
Yay Corazonas! You did it!!

corazonas
03-05-2009, 05:54 PM
heil yeah i did it! :D :D haha

thanks so much everybody! i feel SO good and even though i don't look any different than i did yesterday, seeing that number on the scale just makes it all seem worth it.

and yes, jillian is still currently kicking my butt. woooo. but i'm LOVING it.

and i have been at this for officially 9 weeks diligently counting calories. i stay between 13-1400 a day and didn't really start moving until about 6 weeks ago. exercise was really slow at first (it was the thing i LOATHED) but now i'm working out about 5x a week. i do the shred and/or other workouts i find on demand because i can't push myself without direction and started running just about 2 weeks ago.

i feel like i look better than i ever have in my life and will definitely be staying hardcore on the exercise and will be sure to post more pics for you guys once bikini season is closer ;)

i really really appreciate all the kind words. and to be honest, i'm really starting to think i look like a hottie :lol: i'll have to take pics in my makeup and mini this weekend :D

corazonas
03-05-2009, 05:59 PM
OH and i forgot to mention, for those of you that have seen Baby Mama... i have been in such an awesome mood all day that i've been running around going "ooooh OOOOOH!" (the yoga scene on the pilates ball) all day.

people think i'm crazy..... i am.

caitybates
03-06-2009, 04:14 AM
congratulations you look sooooo amazing!

sws19
03-06-2009, 10:23 AM
congrats!! :broc::broc: i hope you'll be sticking around here while you maintain. your posts have always been really helpful, so i would be sad to see you go.

booskibabe
03-06-2009, 11:00 AM
You accomplished this in 9 WEEKS?!? That's amazing!

audreymonroe
03-06-2009, 11:07 AM
You look amazing!!! Congrats!!!!!!!!!

Shannon in ATL
03-06-2009, 11:14 AM
You look great! :)

Tina81980
03-06-2009, 12:11 PM
Congrats! You look amazing!

harrismm
03-06-2009, 12:15 PM
Congrats.A wonderful way to begin spring!!!

corazonas
03-06-2009, 12:31 PM
HAH sws, i'm not going ANYWHERE. i don't know what i would do without 3fc anymore. ;)

and yep, it's been almost exactly 9 weeks. and i'm talking 9 weeks from NOTHING. not watching what i'm eating, not moving at ALL.... i really have come a long way in a short time and i'm not saying it was easy but to have the weight come off and my body firm up so quickly i'm really kicking myself for not doing it a long time ago :lol:

prepping
03-06-2009, 12:56 PM
Now doesn't it feel AMAZING to be celebrating the goal?! Told you there was no reason to wait. Good to hear you're going to be sticking around, because like i said before, you're one of the more inspirational ppl that post! You've hit goal and you're living the reality of what so many people are always striving for. :D

You look amazing hun. Way to go. :D:D:D

fiberlover
03-06-2009, 02:09 PM
:bravo: You rock!

corazonas
03-06-2009, 04:26 PM
i know i know bride- as the day wore on i just HAD to shout it from the rooftops!! lol now it's friday and i am definitely going out this weekend (i have a lot to celebrate!) but i don't think staying mostly op will be a problem... now that i'm HERE i don't ever want to give it up :D

EZMONEY
03-06-2009, 04:40 PM
Cute Kid!

river
03-06-2009, 06:20 PM
WOW!! Those are some inspiring photos! I saw on another thread that we share a skimpy bikini as a target outfit and I gotta say YOU ARE READY!! GO FORTH AND ROCK ONE!! :D

Vegaspunkermom
03-06-2009, 07:20 PM
:dancer::dancer:CONGRATS!! You look amazing!!:dancer::dancer:

Jillian is my homegirl too, & I also workout on-demand daily! You're great motivation for me because you show it can be accomplished by doing the routine I also do!!

Go get'em hottie!:D

Jushave2try
03-06-2009, 07:27 PM
:congrat:

WOW!! Great Job, you are such an inspiration!!!
I love your hard work and dedication!!
:congrat:

kalikat003
03-07-2009, 05:50 PM
Amazing job! Can't wait to shout it from the rooftops!

tdiprincess
03-07-2009, 09:03 PM
Awesome job!! Especially in such a short time!! Keep up the hard work, as it seems you will be! Have fun this weekend!! :flow1: :carrot: :flow1:

Mickeypnd
03-07-2009, 09:06 PM
You look fantastic!!!

Smashka
03-08-2009, 12:49 AM
Wow, absolutely unreal, your body looks GREAT!! good job :)

Jeannette311
03-08-2009, 09:40 AM
Amazing!

Annie-Rose
03-08-2009, 11:07 AM
Well done - you look amazing!!!

bronte155
03-08-2009, 12:30 PM
Agree with everyone else, you look GREAT! Definitely inspiring!!! :)

AAAA
03-08-2009, 02:12 PM
Great job!

Violin Jenn
03-08-2009, 05:00 PM
Congrats on reaching your goal!

teawithsunshine
03-09-2009, 02:58 AM
You look FAB!! Congrats!! :)

Aside from Jillian's thirty day shred dvd, what other exercise dvds or weight training have you done to get all whipped into shape?

~ tea

teahoney
03-09-2009, 06:03 AM
Congrats!! You look great.

corazonas
03-09-2009, 01:04 PM
i can't say enough thatnks to you guys!! i really appreciate all the wonderful things you all have said! :D :D :D

to be totally honest, i still don't work out as much as i should... i started doing the shred and am still on level 2 and started going running a few times a week but that's pretty much it. a couple times a week i do some other cardio 'something' that i find on demand but aside from that it's pretty much daily stuff like taking care of the kids and going partying and dancing a lot on the weekends. hahaha :lol:

aneleh
03-09-2009, 02:26 PM
Congrats, you look awesome!! If that's what 130 is like, then I can't wait to get there :). I've been struggling with inspiration to go running today, but I think I will now!!

psych_girl
03-09-2009, 02:38 PM
Terrific - you look fantastic!! Congratulations!!

SilentBlue
03-10-2009, 12:38 AM
You look great! Congratz on reaching your goal. You look very toned.

Back2Basics
03-10-2009, 01:21 AM
How motivating to see all the great goals that have been achieved-- congrats!

mariamherrera
03-10-2009, 01:57 AM
congrats girly! I'm so proud of you! I cant wait until I'm to goal! I'm super jealous of you :P YAY FOR YOU!!!:carrot::carrot::carrot::carrot:

Onederchic
03-10-2009, 04:58 PM
Congrats!

sindy9001
03-11-2009, 05:22 AM
Great. Congratulations.

dilleight
03-11-2009, 05:36 AM
Wow well done!

clarabr
03-11-2009, 12:13 PM
Congratulations! You look fantastic!

I looked at your pics a few days ago when I was having a bad day and they totally inspired me! Thanks! :D

kimmieone
03-12-2009, 03:01 PM
That's awesome, congratulations!