General chatter - GAME The Person Below Me #4




Pages : [1] 2 3

View Full Version : GAME The Person Below Me #4


belezura
10-24-2008, 03:30 PM
(from thread #2) TPBM has to start a new thread

Yes, I just did!

TPBM was confused by the new thread


PearFreak
10-24-2008, 04:47 PM
He-he-he... Nope, I figured things out .

TPBM uses an electric toothbrush.

belezura
10-24-2008, 04:52 PM
no, just the regular one

TPBM is going out tonight


LisaMarie71
10-24-2008, 06:55 PM
No, I have a little baby so I don't really go out anymore!!

TPBM is looking forward to voting on Election Day.

Skinny Teen
10-24-2008, 06:59 PM
No. I'm not old enough. D:
(I would be if I was a year older!)

TPBM has special Halloween plans

kelly315
10-24-2008, 07:28 PM
if you count watching scary movies...
TPBM hasn't eaten any Halloween candy yet this year

mazza
10-24-2008, 08:59 PM
Nope, I havent.

TPBM likes raspberries.

PearFreak
10-25-2008, 08:59 AM
Yup- but they are so darn $$$ and don't last all that long.

TPBM likes to eat Banana Bread

babenwaiting
10-25-2008, 11:50 AM
Yes, I do ... the kind with pineapple in it! :D

TPBM would never sit through a hockey game on TV but I love them!

WebRover
10-25-2008, 03:57 PM
Probably have sat through a game on tv, but probably didn't watch tv the whole time.

TPBM likes Mr. Bean

mazza
10-25-2008, 05:26 PM
Good god no, haha. I don't get the Bean appeal at all.

TPBM likes Sex and the City.

WebRover
10-25-2008, 06:01 PM
I've never seen it.

TPBM is going out tonight.

Operator265
10-25-2008, 06:24 PM
Haunted Houses with the kids.

TPBM is handing out candy this year.

murphmitch
10-25-2008, 06:33 PM
Yes

TPBM is having a great weekend.

Newshinyme
10-25-2008, 07:18 PM
A really lazy one :)

TPBM doesn't get freaked out by spiders

Operator265
10-25-2008, 09:27 PM
Nope, one stomp they're done.

TPBM don't like snakes.

mazza
10-25-2008, 10:13 PM
I love snakes, find them very fascinating, and even wanted to be a herpetologist when i was younger.

TPBM likes grapefruits.

murphmitch
10-25-2008, 10:34 PM
No way.

TPBM gets flowers for their birthday.

mazza
10-25-2008, 10:51 PM
Nup.

TPBM uses xylitol.

oneupsteph
10-26-2008, 12:45 PM
Nope.

TPBM has a pet goldfish.

WebRover
10-26-2008, 01:52 PM
Two in an outdoor pond

TPBM eats sushi

murphmitch
10-26-2008, 02:24 PM
Very rarely

TPBM has a favorite cookbook.

EZMONEY
10-26-2008, 02:32 PM
Yep...a basic Pillsbury Cookbook

TPBM went to church this morning

murphmitch
10-26-2008, 02:41 PM
Yep, and my Pillsbury is my favorite one too!

TPBM is having a very windy weather day.

WebRover
10-26-2008, 03:08 PM
No. Just gorgeous weather.

TPBM is thinking about what's for dinner.

Operator265
10-26-2008, 04:32 PM
Preparing my lunch bag for graveyards right now.

TPBM works a "non-traditional" shift.

oneupsteph
10-26-2008, 05:06 PM
Nope. 7:45-5. :o

TPBM has a Birthday in May.

mazza
10-26-2008, 06:15 PM
Nuh uh. March.

TPBM just bought a new item of clothing.

katieonaplan
10-26-2008, 06:32 PM
Nope - cutting back.
TPBM isn't looking forward to Monday.

mazza
10-26-2008, 06:53 PM
Over here it is monday already, and I didn't look forward to it.

TPBM has a large hand bag.

WebRover
10-26-2008, 06:56 PM
Rarely carry one and then it's the smallest one I can get away with. Otherwise I end up loading it up and carrying stuff around forever.

TPBM needs to buy shoes for a special event.

Operator265
10-26-2008, 07:00 PM
I need new steel toed boots for winter.

TPBM gets a new holiday outfit every year.

mazza
10-26-2008, 07:02 PM
No.

TPBM loves their neighbourhood.

Operator265
10-26-2008, 07:04 PM
Single(and NOT looking) mother of 2 girls in a Mormon neighborhood. Not Really.

TPBM is cutting back for Xmas this year.

mazza
10-26-2008, 07:15 PM
Yeah indeed haha.

TPBM likes to watch sport.

Newshinyme
10-26-2008, 08:20 PM
Love watching NFL games, and the finals for most others :)

TPBM is a student

murphmitch
10-26-2008, 08:50 PM
Nope.

TPBM likes rice.

WebRover
10-26-2008, 09:03 PM
It's ok. Usually eat brown rice.

TPBM can't remember the last time they drank a soda.

EZMONEY
10-26-2008, 11:06 PM
Today...rare that I have one...unless I replace my beer with it cause I am tired of coffee/water for the day

TPBM is not liking this World Series so far

mazza
10-27-2008, 04:09 AM
I'm guessing you're talking about sports? Haha... - baseball? Sorry...

TPBM knows what EZ was talking about because they don't live in australia.

PearFreak
10-27-2008, 09:11 AM
Uh- I think I know?!?!?

TPBM is known to act silly in serious situations.

belezura
10-27-2008, 09:39 AM
maybe not... I am too serious...

TPBM had a great weekend

PearFreak
10-27-2008, 10:45 AM
YES ~ IT WAS SUPER!!!

TPBM can eat a lemon, like an orange.

belezura
10-27-2008, 10:56 AM
hmmm... I don't think so...


TPBM was on plan during the weekend

McKenziesmomma
10-27-2008, 11:39 AM
I haven't been "on plan" for months now....but I need to get back there for sure! LOL!


TPBM loves their baby girl more than anything in the whole world!

JamieJo
10-27-2008, 11:53 AM
YES I DO!!!!!! Just check out the aviator!

TPBM is back on plan after a not so "planned" weekend!

belezura
10-27-2008, 12:03 PM
Yes.... Every week the same thing....

TPBM has a party to go on Halloween

PearFreak
10-27-2008, 03:42 PM
Nope- ToT-ing w/the kiddies

TPBM wears Crocs.

peachcake
10-27-2008, 03:58 PM
Nope! I don't.

TPBM is enjoying nice weather where they live.

oneupsteph
10-27-2008, 04:37 PM
Its amazing. :)

TPBM is wearing pantyhose.

mazza
10-27-2008, 05:31 PM
No - it's blisteringly hot and i just woke.

TPBM likes iced tea.

belezura
10-27-2008, 05:36 PM
no, I rather Hot tea

TPBM carries a water bottle to drink tons of water/day

murphmitch
10-27-2008, 06:29 PM
Nope, just fill up at work.

TPBM reads a daily newspaper.

EZMONEY
10-27-2008, 06:44 PM
2 of them

TPBM is cooking chicken-apples-pears-rosemary together tonight

WebRover
10-27-2008, 06:53 PM
Nope - chicken and DH prepped it and put it in the oven. :)
(And no - I'm not liking the way the series is going :( )

TPBM is looking forward to a quiet evening at home tonight.

katieonaplan
10-27-2008, 07:02 PM
Yes!

TPBM is going to have a tub soak tonight.

mazza
10-27-2008, 07:09 PM
No , i dont really like tubs.

TPBM is about to leave for the gym.

Newshinyme
10-27-2008, 07:22 PM
No, I walked outside today, it was sunny!

TPBM is really thirsty right now

oneupsteph
10-27-2008, 07:35 PM
I'm good. :thanks:

TPBM uses chapstick everyday. :)

WebRover
10-27-2008, 08:14 PM
Nope - Lucky if I remember to refresh my lipstick.

TPBM wishes singers would sing the national anthem straightforwardly and at a proper tempo.

EZMONEY
10-27-2008, 08:24 PM
caught me...I did like it tonigh though...compared to yesterday!

TPBM is so glad their "wife" is almost done training to be a yoga teacher

oneupsteph
10-27-2008, 09:30 PM
My wife? :lol: I'm 19, man! No.

TPBM texts regularly.

EZMONEY
10-27-2008, 09:47 PM
very-very slowly....54 yr old hands are not that quick...but the mind still is...hahahahaha

TPBM swore they would never own a cell phone!

mazza
10-27-2008, 10:56 PM
Nup!

TPBM likes/d to climb trees.

belezura
10-28-2008, 10:07 AM
no, never did, even when I was kid.

TPBM loves Halloween

PearFreak
10-28-2008, 10:15 AM
Sorta--- more for the kiddies then myself.

TPBM likes to candycorn...

belezura
10-28-2008, 11:07 AM
no, I don't

TPBM is having an easy day

JamieJo
10-28-2008, 11:16 AM
Yeah, pretty much. Work has been very slow latley!

TPBM loves diet coke!

belezura
10-28-2008, 11:21 AM
nahhh... I drink it once in a while, but don't Love it...

TPBM has to wear thick socks during winter

JamieJo
10-28-2008, 11:26 AM
Nope...I wear the same gay socks all year round. :)

TPBM 's fingers seem a little smaller the normal according to their rings...

peachcake
10-28-2008, 11:46 AM
Nope, I don't wear any jewelery at all.

TPBM watched the news this morning.

belezura
10-28-2008, 11:59 AM
I heard it, on the radio, coming to work

TPBM thinks the price of the gas will continue to drop

peachcake
10-28-2008, 12:53 PM
I sure hope so!

TPBM is going to smash a pumpkin this weekend.

murphmitch
10-28-2008, 12:57 PM
Heck no!

TPBM has so far resisted the candy bought for trick or treaters.

belezura
10-28-2008, 01:26 PM
Didn’t have to face any yet so far... but I plan be good this Halloween

TPBM incorporate nuts in her diet

peachcake
10-28-2008, 01:38 PM
Nope, I'm not a big fan of nuts.

TPBM likes tofu.

JamieJo
10-28-2008, 01:51 PM
What's tofu???

TPBM needs to go spend some quality time in the bathroom! haha!

Marathon Mom
10-28-2008, 01:53 PM
As in cleaning?? Nope - just got finished cleaning them! Ahhhhh...

TPBM wants the Phillies to win the World Series - Go Phils!

EZMONEY
10-28-2008, 02:16 PM
Pulling for the RAYS

TPBM washed their truck today

belezura
10-28-2008, 02:29 PM
Hi JamieJo, Tofu is a vegetarian beef made with soy, most eaten by vegetarians, if I am not wrong.

No, I have no truck

TPBM has great clothes to work out

JamieJo
10-28-2008, 02:32 PM
PATCHHHHHHH....Just last night I was holding my boobs because my sports bra SUCKS!

TPBM thinks about getting a boob job.

Marathon Mom
10-28-2008, 02:37 PM
Sure I think about it... I shop in the girls dept for tops. But I like what I have.

TPBM has started buying Christmas Gifts

Kris10
10-28-2008, 03:10 PM
Not yet! I should have started 2 months ago, lol.

TPBM is excited about the cooler/cold weather?

belezura
10-28-2008, 03:32 PM
nooooo... I hate that... It is so said

TPBM has kids

mazza
10-28-2008, 05:07 PM
Nope.

TPBM doesn't 'get' the hype surrounding passionfruits.

belezura
10-28-2008, 05:34 PM
sorry, don't know what is it...

TPBM Avoid juices

peachcake
10-28-2008, 06:00 PM
I avoid juice because I don't like to drink my calories... If I have a cold then I replace a good portion of my water with Orange Juice though and don't count those calories.

TPBM prefers fall to any other season.

mazza
10-28-2008, 06:07 PM
Nah - its too in-betweeney.

TPBM likes honey roasted cashews.

Operator265
10-28-2008, 07:01 PM
I like all kinds of nuts. Although, in my case, it might be considered cannibalism.:crazy:

TPBM is getting out the Xmas decorations.

belezura
10-28-2008, 07:18 PM
naaa. never do it...

TPBM has clothes in 2 sizes just in case....

WebRover
10-28-2008, 07:49 PM
A few clothes in a smaller size, my current size, and clothes in two larger sizes waiting to be taken to the consignment shop.

TPBM remembers when cell phones were "car phones".

belezura
10-28-2008, 07:51 PM
LOL... yes... never really saw one though... just on tv

TPBM uses anti-age lotion

murphmitch
10-28-2008, 08:00 PM
Yes, moisturizers if that's what you want to call them.

TPBM likes to shower in the AM.

EZMONEY
10-28-2008, 08:08 PM
Angie does...I shower after work at night

TPBM bought candy today for Halloween that they won't touch!

belezura
10-28-2008, 08:11 PM
no... won't buy any this year...

TPBM is going to bed earlier tonight

murphmitch
10-28-2008, 08:14 PM
I doubt it.

TPBM owns an Ipod.

belezura
10-28-2008, 08:19 PM
yes, and I love it!!!!

TPBM eats lots of meat

EZMONEY
10-28-2008, 08:35 PM
Love It

TPBM went to the dentist today

Onmyway
10-28-2008, 08:43 PM
No, but I'm taking my dd to the orthodontist tomorrow!

TPBM drives a convertible.

C

mazza
10-28-2008, 08:43 PM
I don't drive.

TPBM got a haircut yesterday.

Newshinyme
10-28-2008, 09:33 PM
No, last Thursday
TPBM likes videogames

belezura
10-28-2008, 10:02 PM
I do, but have no time to play....

TPBM has hard time to get up in the morning

WebRover
10-28-2008, 10:05 PM
I let myself hit the snooze button a certain number of times. It helps.

TPBM dislikes having it get darker a little earlier every morning.

belezura
10-28-2008, 10:13 PM
Hate that...

TPBM is doing good on her food plan so far this week

mazza
10-29-2008, 01:27 AM
Had a bit of a dodgy day monday, but so far so good.

TPBM has pets.

PearFreak
10-29-2008, 09:01 AM
Nope- no pets.... unless you call my kiddies critters. LOL!

TPBM prefers vanilla over chocolate icecream.

murphmitch
10-29-2008, 10:34 AM
No, I'm a chocolate girl.

TPBM is going to the gym today.

Operator265
10-29-2008, 10:41 AM
Nope, I have my last graveyard. TGIF, at least in my own little world.

TPBM has a home gym.

peachcake
10-29-2008, 10:42 AM
Nope, but I will walk my dog and ride my exercise bike at home and maybe mow my lawn and do some house cleaning.

TPBM is at work.

belezura
10-29-2008, 01:35 PM
Yes.... Lucky me!!!

TPBM needs to get a hair cut

JamieJo
10-29-2008, 01:38 PM
I need to do something with my hair...that's for sure!

TPBM wonders about vineers (Sp?)

belezura
10-29-2008, 01:50 PM
What is it? for my teeth?? If that what it is, no... I just got braces off last year...

TPBM is afraid of what Halloween is going to do to her food plan

JamieJo
10-29-2008, 02:17 PM
Belezura - Yeah - for teeth. :)

I am sure Halloween is going to hurt my food plan...at least that day anyways. But I'm really going to try this year!!!

TPBM wonders what goal weight will feel like.

belezura
10-29-2008, 03:21 PM
I think it will feel like a dream....

TPBM love to try new diet recipies

mazza
10-29-2008, 04:19 PM
Only if they're calorie friendly and healthy!

TPBM is drinking coffee as they write this.

PearFreak
10-29-2008, 04:31 PM
No--- but I wish I was. Yummy Coffee!!!

TPBM is NOT wearing any socks at the moment.

mazza
10-29-2008, 04:39 PM
Nope! Barefoot. *Yay* for carpet.

TPBM drinks low fat (not skim) milk.

EZMONEY
10-29-2008, 04:41 PM
wearing them

TPBM is "thinking" about cleaning out the garage

EZMONEY
10-29-2008, 04:41 PM
oops

low fat

TPBM likes tomato soup

PearFreak
10-29-2008, 04:45 PM
As long as I can pair it with grilled cheese, I am a go for it.

TPBM eats the icecubes in their drink.

mazza
10-29-2008, 04:52 PM
Yep. Nice and crunchy.

TPBM likes mustard.

peachcake
10-29-2008, 04:52 PM
Sometimes but not usually.

TPBM is going to make something with pumpkin in it this week.

peachcake
10-29-2008, 04:53 PM
oops

I LOVE mustard!

TPBM is going to make something with pumpkin in it this week.

belezura
10-29-2008, 05:01 PM
no, no pumpkin for me....

TPBM lives by herself

mazza
10-29-2008, 05:22 PM
Nah, live with someone.

TPBM loves reading.

peachcake
10-29-2008, 05:52 PM
YES I do!!! Love romance novels, particularly historical romance.

TPBM likes Harry Potter movies/books.

mazza
10-29-2008, 05:58 PM
Yep! Not as much any more but heaps when I was younger.

TPBM loves arthouse cinema.

murphmitch
10-29-2008, 07:20 PM
Sometimes

TPBM makes a special candy at Christmas.

mazza
10-29-2008, 07:51 PM
Not candy.

TPBM has a lot of free time until next week.

EZMONEY
10-29-2008, 11:50 PM
sort of...off work....lots of chores

TPBM went out to dinner tonight

mazza
10-30-2008, 01:14 AM
It's 4 in the afternoon here and we plan on eating in.

TPBM likes chives.

Operator265
10-30-2008, 01:40 AM
Love em.

TPBM says scallions, not green onions

mazza
10-30-2008, 03:27 AM
I say neither...

TPBM likes low fat natural yoghurt.

PearFreak
10-30-2008, 09:48 AM
Depends on the brand and flavor.


TPBM doesn't eat red meat

JamieJo
10-30-2008, 09:51 AM
I try not to. Don't really care for it much...

TPBM loves NUTS!

PearFreak
10-30-2008, 09:54 AM
Depends what kind... but yes to most.

TPBM isn't out of their jammies -yet.

JamieJo
10-30-2008, 09:56 AM
Been out of the jammies since about 5AM...

TPBM has a very boring week at work this week.

peachcake
10-30-2008, 10:34 AM
YES> My job is ridiculously boring. BUT I get three day wekeends every week so today is my Friday!!

TPBM is taking their kids (or someone's kids) trick or treating on Friday.

Sweet Sissy
10-30-2008, 10:55 AM
Yes! I will spend the earlier part of the evening (before dark) escorting my younger sister around the neighborhood, and the later part of the evening handing out candy. This will be Little Sister's first Halloween trick or treating!

TPBM listens to NPR regularly.

Marathon Mom
10-30-2008, 11:42 AM
Not regularly....

TPBM bought their most unfavorite Halloween candy to give out this year (so they wouldn't be tempted)

peachcake
10-30-2008, 12:56 PM
Not really, I just bought what was cheapest. And I still spent around $20 and I know I will run out early.

TPBM drinks Fresca.

belezura
10-30-2008, 01:48 PM
not even know what that is...

TPBM is excited about Halloween

peachcake
10-30-2008, 02:01 PM
Yep! I am!

TPBM is going to go see a movie this weekend.

belezura
10-30-2008, 02:54 PM
Maybe, I was really thinking about it...

TPBM knows what her colesteral is at...

mazza
10-30-2008, 04:19 PM
I haven't gotten it checked but I'm due for some testing. Thanks for reminding me :)

TPBM faints during blood tests.

belezura
10-30-2008, 04:29 PM
not really... Just got it done today and was fine...

TPBM is vegetarian

mazza
10-30-2008, 04:49 PM
Nah. Can't live without protein.

TPBM is wearing shorts.

belezura
10-30-2008, 04:51 PM
No way... It is cold over here and I am at work... I wish though...

TPBM wears at least one ring

mazza
10-30-2008, 05:01 PM
I used to but when I lost weight it kept falling off. Greatest reson ever for not wearing a ring :D

TPBM has a favourite piece of jewelery.

murphmitch
10-30-2008, 08:55 PM
Wedding ring!

TPBM loves pumpkin pie.

EZMONEY
10-30-2008, 08:57 PM
I like pumpkin pie

TPBM knows if their spare tire has sufficient air in it

mazza
10-30-2008, 09:04 PM
I don't have a car, but my 4 bike tires were pumped in the last week.

TPBM is hungry.

oneupsteph
10-30-2008, 09:04 PM
I actually know for sure it doesn't! I recently got a flat!

TPBM is a great cook!

EZMONEY
10-30-2008, 09:06 PM
Not hungry I just ate...cooked a decent dinner of Pasta with Bertolli Vodka sauce and salad

TPBM is throwing the frisbee to the dogs as they post....whew!

mazza
10-30-2008, 09:13 PM
My dog is too lazy for frisbee. Seriously. You know how they say owners are like their dogs? No way. My pooch lazes around all day and the only exercise he gets is when I or my dad pry him from his little corner and take him out.
..sorry for the rant:)

TPBM has an active pet.

SunshineCA
10-31-2008, 12:55 AM
Nope, my fish, turtles and Cockatiel are not very active at all!!! lol

TPBM would love to be anywhere but home right now. ;)

PearFreak
10-31-2008, 08:58 AM
Nope, I am not ready for the day yet.

TPBM is on a weight-loss Plateau at the moment.

belezura
10-31-2008, 10:26 AM
Thank God no.

TPBM is sure she will be on plan Halloween

Spoz
10-31-2008, 10:38 AM
Already blown it...

Tpbm is in a relationship.

KimL1214
10-31-2008, 10:42 AM
Yup

TPBM~ Aims for at least 8 hours of sleep each night...

belezura
10-31-2008, 10:47 AM
I really try.... most of the time I do it...

TPBM wears make up every day

murphmitch
10-31-2008, 10:51 AM
Not if I stay home for the day.

TPBM loves to browse at Sephora.

belezura
10-31-2008, 10:56 AM
I not even know what that is...

TPBM is going to a Halloween party tonight

PackersBearFan
10-31-2008, 07:50 PM
Oh how I wish, *stupid being sick!*

TPBM is dressing up and taking their kids trick or treating tonight :)

mazza
10-31-2008, 08:19 PM
It's saturday morning here and there was no tricking or treating last night... I've got no kids and I'm too old to go.

TPBM ate something they hadn't tried on halloween.

misserica3
10-31-2008, 08:25 PM
Nope- just the normal stuff.

TPBM has been handing out Halloween candy to trick-or-treaters......

mazza
10-31-2008, 08:34 PM
Nope. Not many trick or treaters round here.

TPBM is looking forward to a specific event this weekend.

kelly315
10-31-2008, 08:35 PM
Does working on an essay count? I didn't think so.
TPBM still has half of their candy for trick or treaters left.

mazza
10-31-2008, 08:48 PM
No.

TPBM likes banana milkshakes.

WebRover
10-31-2008, 09:12 PM
Does a smoothie count (yogurt instead of milk)?

TPBM just learned a good friend is seriously ill.

mazza
10-31-2008, 09:33 PM
Luckily, no.

TPBM likes minty gum.

Onmyway
10-31-2008, 10:41 PM
No, but my husband loves icebreakers gum.

TPBM will be watching a soccer game this weekend.

C

mazza
10-31-2008, 10:45 PM
Maybe. If someone I like is playing.

TPBM just ate.

EZMONEY
11-01-2008, 12:37 AM
Just finished handing out Halloween candy

TPBM will go to church this week-end

murphmitch
11-01-2008, 11:44 AM
Yep.

TPBM writes very few checks anymore.

EZMONEY
11-01-2008, 12:00 PM
Still write them...can never remember my passwords! Angie doesn't...she is so "hi-tech"....wink

TPBM will have more than one football game on today

mazza
11-01-2008, 04:26 PM
Nopies.

TPBM is sore from a workout yesterday.

murphmitch
11-01-2008, 04:30 PM
Sore from weights about 3 days ago.

TPBM is enjoying some fine fall weather today.

mazza
11-01-2008, 04:33 PM
If by 'fall' you mean spring...then yes :)

TPBM has a good pair of joggers.

Onmyway
11-01-2008, 11:44 PM
Yes, but I call them my "Nikes"

TPBM can't believe the stores have Christmas stuff out already!

C

EZMONEY
11-02-2008, 12:15 AM
I believe it but don't like it

TPBM has kids that talk to them almost every day but don't live at home

mazza
11-02-2008, 12:57 AM
Nopies. No kids.

TPBM just got home from a bone-grinding plyometrics session.

EZMONEY
11-02-2008, 09:43 AM
Just finished breakfast

TPBM set their clocks back last night

murphmitch
11-02-2008, 01:33 PM
Clock, yes but not watches and my husband got to church an hour early.

TPBM loves to read the Sunday ads.

mazza
11-02-2008, 03:27 PM
Sometimes, yeah.

TPBM has eaten eggs today.

WebRover
11-02-2008, 05:51 PM
No - don't like them.

TPBM voted already.

EZMONEY
11-02-2008, 07:34 PM
Yep...permanent absentee

TPBM met around 15 other family members for lunch today

mazza
11-02-2008, 07:37 PM
No, haven't eaten lunch yet.

TPBM starts a new job this week.

murphmitch
11-02-2008, 07:57 PM
Nope.

TPBM rarely calls in sick to work.

mazza
11-02-2008, 08:11 PM
I rarely get sick, so no.

TPBM is hungry.

EZMONEY
11-02-2008, 08:11 PM
Very rare

TPBM church had a trunk or treat on Friday

EZMONEY
11-02-2008, 08:12 PM
Not hungry....big...too big lunch

TPBM will have rain tomorrow

murphmitch
11-02-2008, 08:15 PM
Nope, supposed to be clear.

TPBM participates in a gift exchange at work.

mazza
11-02-2008, 08:20 PM
No.

TPBM likes salty fish.

belezura
11-03-2008, 10:17 AM
love it

TPBM eat too much candy on Halloween

peachcake
11-03-2008, 01:09 PM
Nope, I didn't have hardly any.

TPBM wears rings.

PearFreak
11-03-2008, 01:13 PM
Yup... would feel naked w/o them on.

TPBM likes to eat meatball marinara subs

peachcake
11-03-2008, 03:47 PM
YES. But I try not to...

TPBM is having chicken tonight.

belezura
11-03-2008, 03:53 PM
NO, I don't know yet what I am having tonight

TPBM is having an easy day

mazza
11-03-2008, 04:10 PM
My day's just started and I have an exam this afternoon lol.

TPBM is having a gray day - weather wise.

PearFreak
11-03-2008, 04:22 PM
Yup--- dreary and gloomy looking outside.

TPBM is anxiously awaiting this weekend, as they have something Fun to do.

Katelyn
11-03-2008, 04:43 PM
Yep, at least I hope so :)

TPBM has a dog.

peachcake
11-03-2008, 04:49 PM
Yes, he's wonderful. Black lab/husky mix and he's SUCH a mama's boy.

TPBM has a cat (s).

mazza
11-03-2008, 05:29 PM
No. There's heaps of neighbourhood cats around here though.

TPBM likes creamy, not tangy, things.

belezura
11-03-2008, 05:35 PM
yep...

TPBM wants a new job

mazza
11-03-2008, 05:38 PM
I just started a new job yesterday.

TPBM is wearing really comfy bottoms.

belezura
11-03-2008, 06:16 PM
not really... I am wearing my skinny jeans, but I could lose a bit more weight for them to fit me good...

TPBM already have plans for thanksgiving

mazza
11-03-2008, 06:17 PM
We don't celebrate it here...

TPBM likes fries.

AngelD
11-03-2008, 06:25 PM
Yep.

TPBM is glad Monday is almost over

mazza
11-03-2008, 06:33 PM
I was glad last night :D

TPBM knows what the melbourne cup is.

AngelD
11-03-2008, 06:43 PM
A horse race (only know that from watching Neighbours!!)

TPBM has started their Christmas shopping.

belezura
11-03-2008, 06:45 PM
oh my gosh yes!!! Is that friday yet??? LOL

TPBM has a stressful job

mazza
11-03-2008, 06:56 PM
If there's a lot of customers, yes.

TPBM actually likes exercising.

WebRover
11-03-2008, 07:01 PM
Yes - and the last week and today (& weekend) have been especially stressful. In general I like my job and I'm happy to be employed. :)

TPBM is enjoying the weather change.

AngelD
11-03-2008, 07:16 PM
No. Getting a bit too cold for me.

TPBM is listening to music while they post

mazza
11-03-2008, 07:22 PM
YES! Magic Dirt.

TPBM hates the smell of acetone but uses it anyway.

WebRover
11-03-2008, 07:30 PM
(from an earlier unanswered post) Like to exercise only when it's disguised as something fun.
If I use acetone, I'm not realizing that's what it's called.

TPBM likes to watch Jeopardy.

mazza
11-03-2008, 07:34 PM
Not really a game show person. (i think jeopardy's a game show?)...

TPBM likes rock music.

p.s. acetone - main ingredient in most nail polish removers.

murphmitch
11-03-2008, 10:10 PM
Yes I do.

TPBM will vote tomorrow.

EZMONEY
11-03-2008, 10:28 PM
Nope.....did it a month ago...permanent absentee

TPBM's wife snuck in here to word association (friend)

mazza
11-04-2008, 01:49 AM
Nope.

TPBM walked for two hours today.

WebRover
11-04-2008, 02:59 AM
Nope - but I stood for 3 3/4 hours Saturday to vote!

TPBM has a custom license plate (letter/number combination). I think they're also called vanity plates.

EZMONEY
11-04-2008, 08:00 AM
I do

TPBM is working close to home today....finally!

PearFreak
11-04-2008, 08:18 AM
Yes and No... does being a SAHM count?

TPBM is voting tonight w/their s/o.

belezura
11-04-2008, 10:15 AM
I am voting this afternoon

TPBM went to bed late last night

Marathon Mom
11-04-2008, 11:12 AM
Yes - I was watching the SNL Political Bash...

TPBM is dressed and ready to go to the gym!

peachcake
11-04-2008, 11:23 AM
I'm at work... and I don't go to the gym, I work out at home.

TPBM likes apple juice.

PearFreak
11-04-2008, 12:27 PM
Occasionally, I am more of an Apple Cider gal.

TPBM likes banana bread

murphmitch
11-04-2008, 02:06 PM
Love it!

TPBM has a breadmaker.

peachcake
11-04-2008, 02:34 PM
I did but my cats knocked it off the counter and it broke. I have found though that I really much prefer making bread without it, I feel more accomplished. And since I rarely eat bread, it's no big deal.

TPBM likes to bake.

PackersBearFan
11-04-2008, 02:58 PM
So very very true!

TPBM is actually not at work, but instead has been spending most of the day outside!

mazza
11-04-2008, 03:07 PM
I wish! 7.5 hour shift today.

TPBM just ate.

peachcake
11-04-2008, 06:12 PM
I ate lunch at noon, and it's 3:15 here, I'll eat dinner around 5:30.... yum.

TPBM loves pumpkin pie.

mazza
11-04-2008, 06:32 PM
I have actually never tried it. I make a pumpkin dish in the oven consisting of peas, pumpkin and tuna with egg whites and some herbs but there's no flour so it is no pie.

TPBM just showered.

AngelD
11-04-2008, 06:41 PM
Nope but did this morning.

TPBM wears glasses

mazza
11-04-2008, 06:44 PM
Yeah, but not all of the time.

TPBM has a huge thing for guys with light blue eyes.

murphmitch
11-04-2008, 06:51 PM
Nope, I go for the brown eyed ones.

TPBM takes a daily multivitamin.

mazza
11-04-2008, 06:57 PM
No, I drink a 'superfood' powder called Vital Greens - similar to a multi.

TPBM has never had major dental work.

PackersBearFan
11-04-2008, 07:06 PM
True!

TPBM has a fear of heights and spiders!

mazza
11-04-2008, 07:30 PM
Nope - I don't mind either.

TPBM is afraid of the dark.

murphmitch
11-04-2008, 08:27 PM
Not really.

TPBM sends out Christmas cards.

Thighs Be Gone
11-04-2008, 08:33 PM
Yep, I do.

TPBM eats grits frequently.

raw23
11-04-2008, 08:34 PM
More of an oatmeal gal ;)

TPBM drank green tea today

EZMONEY
11-04-2008, 09:00 PM
Wife did

TPBM is watching the election returns

Newshinyme
11-05-2008, 12:54 AM
Not really, but made sure to find out who won
TPBM does not have a cellphone

WebRover
11-05-2008, 01:33 AM
I have two. :^: A personal one and a work one.

TPBM listened to Obama's acceptance speech.

mazza
11-05-2008, 03:59 AM
I wish I could have! I was working. I had to keep asking customers if they'd heard who won...

TPBM likes strawberries.

PearFreak
11-05-2008, 03:52 PM
MMmm, love me some strawberries.

TPBM can make an omelette

mazza
11-05-2008, 04:05 PM
Yeah sure can.

TPBM likes mushrooms because they are versatile.

WebRover
11-05-2008, 09:35 PM
I like mushrooms because they're tasty.

TPBM loves roasted vegetables.