Archive for March, 2013

I went shopping

Sunday, March 31st, 2013

So shark week is imminent and I’m fucking ravenous. So I went to pick up a few things. Mostly I stocked up on proteins (yay roast beef and nuts) but then I got distracted on the damn snack aisle! My new favorite thing is the “100 calorie” snack packs. So I grabbed a bunch of different varieties like goldfish, brownies and pretzels. I know lots of people hate “processed” foods, but I love convenience and I’m not ashamed to admit it.

Blah

Tuesday, March 26th, 2013

Fuck the world today! I’m just over everything! I’m over weightloss, I’m over the media, I’m over the experts.

We all have bad days on this journey, I’m no exception. Today I’m having a bad day!

Back to onederland!!!

Sunday, March 24th, 2013

Fuck yeah! After ten days of retaining water like the Hoover dam, I’m finally back to my birthday weight of 199.5!

Now I can focus on actually losing fat again! I bought a new pair of “goal” jeans and I’m determined to rock them!!!

Like a busted can of biscuits

Wednesday, March 20th, 2013

I feel like a busted can of biscuits. Ive been stuck at 202lbs for the last three days. Fuck this shit!!! I just want to pee my way back into onederland!

Payback’s a bitch!

Saturday, March 16th, 2013

So, incase you missed my announcement, I made it to onederland on my bday!

yay me! But I also celebrated like it was 1999! I ate way too much food at Benihana and I had a pint of ice cream for dessert. It was totally worth all the extra calories, but now I’m bloated and retaining water like the Hoover dam!!!! I’m up to 203 today *super sad face*

It’ll probably take me a week to “recover” and I know it’s just water weight, but it fucks with me mentally to see 203 on the scale after I busted my ass to make it to onederland.

Fuck it! It was worth it!

I want a milkshake!

Tuesday, March 12th, 2013

I’m within one pound of my birthday goal and all I want is a damn milkshake. Like more than a want, it’s a fucking need. I need a milkshake RIGHT FUCKING NOW!!!

why when you’re so close to goal, do you want to sabotage your efforts????

I won’t go get the milkshake because I want to see onederland by Thursday, but fuck if I’m not drooling over one…

Monthly pictures

Monday, March 11th, 2013

I took my monthly pictures last night. While I can definitely see a difference between my first pics and my current pics, it’s harder to see a change between each monthly pic. I average 8-10lbs a month of loss and honestly, it’s sometimes hard to see where the loss comes from.

I’m glad I take the pics, but I wish I saw more of a difference each month…

One week

Thursday, March 7th, 2013

One week until my birthday and I’ve got 2 pounds to lose to make it into onederland. Wish me luck!!!

Water weight

Tuesday, March 5th, 2013

Fuck you water weight! I hate you! I hate seeing a higher number on the scale (2lbs overnight? Wtf?!?!) I hate looking bloated! Please kindly leave me the fuck alone!

Fluke???

Sunday, March 3rd, 2013

Dear God,

please don’t let today be a fluke, instead let it be the start of a downward trend for the next two weeks!

thank you!